Styrk din markedsføring i dag

Få hjælp til din markedsføring

Søger du hjælp til markedsføring?

Så er du kommet til det rette sted. 

Mit mål er at lave en bæredygtig markedsføringsmaskine, der skaffer dig kunder på autopilot de næste mange år.

Det betyder at du kan bruge din tid på dine kunder.

Sådan kan jeg hjælpe med din markedsføring

Har du brug for en hjælpende hånd til din markedsføring, så du er sikker på det bliver gjort?

Jeg tilbyder fast månedlig hjælp, så du er sikker på, du bliver ved med at være synlig overfor dine kunder – også selvom du har travlt.

;

Opsætning af nyhedsbreve

Opsætning af automatiske email serier, planlægning og afsendelse af almindelige mails. Skaffe nye tilmeldinger til nyhedsbrev.

;

Opbygning af SEO strategi

SEO strategi og uførelse af dette. Verdens bedste redskab til at tiltrække købsklare drømmekunder.

;

Hjælp til hjemmeside

Hjælp til opdatering og vedligehold af din hjemmeside. Hjælp til at konvertere besøgende til betalende kunder.

Uanset hvad behovet er, står jeg klar til at hjælpe.

Det kan f.eks. være på ugentlig basis eller fast et par gange per måned. 

Jeg gætter på at du:

 

 

I

Har du svært ved at gennemskue, hvor det er smartest at bruge din energi i din markedsføring?

– du ved ikke hvor du skal starte og hvor du skal ende.

I

At du har prøvet mange ting, men ikke rigtigt har mærket tilfredsstillende resultater?

– og tænker der må være en smartere måde at gøre det på

I

At du er startet godt ud, men er ”gået kold” i din marketing - fordi det ikke rigtigt virker?

– det er super svært at holde motivationen når man ikke ser resultater

Jeg arbejder specifikt med at skabe bæredygtig markedsføring, der kan tiltrække nye kunder på autopilot i mange år fra nu – når først arbejdet er gjort.

 

 

Vi arbejder sammen om opgaven

Lidt om min metode

Så, hvordan arbejder jeg?

Strategien er at sætte ind der, hvor der er størst mulig gevinst med mindst mulig indsats.

Jeg arbejder især med de marketingkanaler, der vil blive ved med at skaffe dig kunder. 

Det vil sige, at jeg primært sætter ind de steder, som både virker her og nu men også på den anden bane.

Det er vigtigt at sætte ind der, hvor din markedsføring vil give dig langsigtet gevinst.

Jeg siger: Lad være at bruge for meget krudt på sociale medier. Det giver alt for lidt hvis ikke du har ressourcerne til at gå all in. Få i stedet hjælp til markedsføring der ikke “forsvinder”.  Det giver langt mere værdi på den lange bane.

Er det for dig?

Hvordan kan jeg hjælpe dig?

Udgangspunktet er din hjemmeside og dit nyhedsbrev, og det vil være derfra at al magien sker.

 

R

Indsats nr 1:

…at skabe trafik og tiltrække dine drømmekunder til din hjemmeside med god søgemaskineoptimering (SEO)

R

Indsats 2:

At sørge for at din hjemmeside “konverterer” de besøgende til betalende kunder.

R

Indsats 3:

… få styr på dit nyhedsbrev, så du kan sende kunden flere tilbud, når du har behov for det.

Det er en enkel og bæredygtig måde at drive forretning på, og vi går fra starten efter de lavest hængende frugter.

 

 

Vi arbejder sammen om opgaven

Google

Hvorfor er google mere effektiv end sociale medier?

Den helt store forskel er, hvor parat din modtager er til at købe, når de støder på din markedsføring.

Hvis en person søger efter ”hjælp til stress” i google, er det ret sandsynligt at personen har besluttet, at nu er det tid til at finde en terapeut, der kan hjælpe med stress.

Det vil sige at personen er meget tæt på at hive pengene frem, og er klar til at investere.

Denne beslutning kan være længe undervejs, og det er meget vigtigt for stresskonsulenten at være til stede og synlig netop på dette tidspunkt, når personen er klar til at søge behandling. Det vil stresskonsulenten være, hvis han så ligger i toppen af google.

Hvis denne stresskonsulent skulle have fat i samme kunde, ville det kræve at kunden var en følger på facebook eller instagram og at konsulenten er meget aktiv med at poste indhold. Med stor sandsynelighed skulle personen have lykkes med at lave et tilbud på facebook på det helt rigtige tidspunkt.

Med SEO er man altid til stede,
når kunden er klar til at købe.

På sociale medier skal man have mange følgere og konstant være synlig med indhold – for at ramme kunden, når han er klar.

Rigtigt mange er kørt surt i facebook og instagram

Det er rigtigt hårdt arbejde at være til stede på de sociale medier, og rigtigt mange synes de bruger alt for meget energi på det ifht hvor meget de får ud af det. De sociale medier kræver et langt, sejt træk, og det kræver at man er meget aktiv med at lave indhold. Ellers vil man simpelthen forsvinde i mængden.

Jeg oplever ofte at mange ikke får lavet indhold, og følger det som en stressfuld til at skulle producere indhold hele tiden. Og det med god grund.

 

Stigende priser på annoncering

Hvis du har annonceret på facebook eller google, så ved du at man ikke får det samme for annoncekronerne, som man gjorde engang. Det er blevet væsentligt dyrere at annoncere, ikke mindst efter coronakrisen, hvor rigtigt mange fik øjnene op for den online verden. Det har været med til at presse priserne i vejret og kampen om kunderne er blevet hårdere.

SEO er jo som bekendt en gratis metode, så når først arbejdet er gjort, kan du hive gratis kunder ind via din hjemmeside i mange år fra nu.

 

En investering i fremtiden

Jovist, SEO kræver en del arbejde her og nu. Man kommer ikke sovende til det – for ellers ville alle jo have succes med det. Men når først fodarbejdet er lavet, så vil du kunne høste frugter af godt SEO arbejde i mange år.

Derfor skal investeringen også ses i dette lys – for hvor meget er det værd for dig at have en hjemmeside, der tiltrækker kunder på autopilot i 10 år fra nu?

 

Du vælger selv dine drømmekunder

Noget af det fedeste ved SEO er at der er frit valg på alle hylder, når det gælder kunderne. Noget af det vigtigste arbejde ligger i at finde ud af, hvad din idealkunde er. Herefter vil man så kigge på, hvad disse kunder søger på, og hvilket indhold du skal have på din hjemmeside, for at tiltrække disse kunder.

Det er faktisk ikke raketvidenskab – men du kan præcis styre retningen i din forretning ved at have en præcis strategi ifht. din drømmekunde.

 

Hvad koster det at få hjælp til markedsføring?

Vi tilpasser det efter dit behov, og det kommer meget an på din branche og hvor mange kunder, du vil nå. Hvis du selv er klar på at skrive tekster, og har en præcis målgruppe i et ikke alt for konkurrencepræget marked, så kommer vi afsted for 5.000 kr. Hvis vi laver en fast aftale, så er jeg parat til at give dig en rigtig god timepris.

Vil du satse stort og tiltrække flere forskellige kunder, og er konkurrence høj, ja så skal der mere til. Det kan vi komme nærmere på den afklarende samtale.

Men husk: Hvad er det værd for dig at have et jævnt flow af drømmekunder, der selv ringer til dig de næste 10 år? Jeg kan garentere dig at hjælp til markedsføring er en god investering.

Få hjælp til markedsføring nu

Don’t Settle For Less

Er det nu, du skal investere i fremtiden og skabe et fundament, der giver dig ro i maven de næste mange år?

Er det nu, du skal ændre din strategi, så du i fremtiden ikke skal bruge så meget krudt på sociale medier?

Er det nu, du skal skabe mere luft i din forretning, så du kan bruge mere tid på dine kunder og mindre tid på markedsføring?

Kontakt mig nu

Skriv eller ring for at booke dit forløb allerede nu.

Du er naturligvis også meget velkommen til at kontakte mig, hvis du har yderligere spørgsmål.

Jeg glæder mig til at høre fra dig 🙂

 

Thor Online Markedsføring

Erik Klippings Vej 12, 8400 Ebeltoft

T: 51805496

E: hej@thor-online.dk