Styrk din markedsføring i dag

Få hjælp til din markedsføring

Søger du hjælp til markedsføring?

Så er du kommet til det rette sted. 

Mit mål er at lave en bæredygtig markedsføringsmaskine, der skaffer dig kunder på autopilot de næste mange år.

Det betyder at du kan bruge din tid på dine kunder.

Jeg gætter på at du:

 

 

I

Har du svært ved at gennemskue, hvor det er smartest at bruge din energi i din markedsføring?

– du ved ikke hvor du skal starte og hvor du skal ende.

I

At du har prøvet mange ting, men ikke rigtigt har mærket tilfredsstillende resultater?

– og tænker der må være en smartere måde at gøre det på

I

At du er startet godt ud, men er ”gået kold” i din marketing - fordi det ikke rigtigt virker?

– det er super svært at holde motivationen når man ikke ser resultater

I

At du får sved på panden ved tanken om alle de opslag, du ”burde” lave til facebook og instagram, og ikke rigtigt får det gjort.

– Du er ikke alene!

Jeg arbejder specifikt med at skabe bæredygtig markedsføring, der kan tiltrække nye kunder på autopilot i mange år fra nu – når først arbejdet er gjort.

 

 

Vi arbejder sammen om opgaven

Lidt om min metode

Så, hvordan arbejder jeg?

Strategien er at gå efter de bedste kunder, nemlig de købeklare kunder.

Dem finder du på google.

Når din kunde laver en søgning på din ydelse, så er det fordi de er ved at være klar til at handle. Derfor er det super vigtigt at være til stede – foran dine konkurrenter. For det er præcis på det tidspunkt, din kunde er klar til at handle.

Jeg siger: Lad være at bruge for meget krudt på sociale medier, hvor det er et spil i lotteriet at ramme din kunde, præcis når han er klar til at købe.

Er det for dig?

Hvordan kan jeg hjælpe dig?

Udgangspunktet er din hjemmeside, og det vil være derfra at al magien sker.

Trin 1+2 vil skabe stor værdi for alle. Trin 3 er et tilvalg for dem, der har behov for det.

R

Trin 1:

…at skabe trafik og tiltrække dine drømmekunder til din hjemmeside med god søgemaskineoptimering (SEO)

R

Trin 2:

…at lave en effektiv salgstragt, der får kunden til at ringe til dig

R

Trin 3:

… opbyg en mailliste, så du kan sende kunden flere tilbud, når du har behov for det.

Det er en enkel og bæredygtig måde at drive forretning på, og vi går fra starten efter de lavest hængende frugter.

 

 

Vi arbejder sammen om opgaven

Google

Hvorfor er google mere effektiv end sociale medier?

Den helt store forskel er, hvor parat din modtager er til at købe, når de støder på din markedsføring.

Hvis en person søger efter ”hjælp til stress” i google, er det ret sandsynligt at personen har besluttet, at nu er det tid til at finde en terapeut, der kan hjælpe med stress.

Det vil sige at personen er meget tæt på at hive pengene frem, og er klar til at investere.

Denne beslutning kan være længe undervejs, og det er meget vigtigt for stresskonsulenten at være til stede og synlig netop på dette tidspunkt, når personen er klar til at søge behandling. Det vil stresskonsulenten være, hvis han så ligger i toppen af google.

Hvis denne stresskonsulent skulle have fat i samme kunde, ville det kræve at kunden var en følger på facebook eller instagram og at konsulenten er meget aktiv med at poste indhold. Med stor sandsynelighed skulle personen have lykkes med at lave et tilbud på facebook på det helt rigtige tidspunkt.

Med SEO er man altid til stede,
når kunden er klar til at købe.

På sociale medier skal man have mange følgere og konstant være synlig med indhold – for at ramme kunden, når han er klar.

Rigtigt mange er kørt surt i facebook og instagram

Det er rigtigt hårdt arbejde at være til stede på de sociale medier, og rigtigt mange synes de bruger alt for meget energi på det ifht hvor meget de får ud af det. De sociale medier kræver et langt, sejt træk, og det kræver at man er meget aktiv med at lave indhold. Ellers vil man simpelthen forsvinde i mængden.

Jeg oplever ofte at mange ikke får lavet indhold, og følger det som en stressfuld til at skulle producere indhold hele tiden. Og det med god grund.

 

Stigende priser på annoncering

Hvis du har annonceret på facebook eller google, så ved du at man ikke får det samme for annoncekronerne, som man gjorde engang. Det er blevet væsentligt dyrere at annoncere, ikke mindst efter coronakrisen, hvor rigtigt mange fik øjnene op for den online verden. Det har været med til at presse priserne i vejret og kampen om kunderne er blevet hårdere.

SEO er jo som bekendt en gratis metode, så når først arbejdet er gjort, kan du hive gratis kunder ind via din hjemmeside i mange år fra nu.

 

En investering i fremtiden

Jovist, SEO kræver en del arbejde her og nu. Man kommer ikke sovende til det – for ellers ville alle jo have succes med det. Men når først fodarbejdet er lavet, så vil du kunne høste frugter af godt SEO arbejde i mange år.

Derfor skal investeringen også ses i dette lys – for hvor meget er det værd for dig at have en hjemmeside, der tiltrækker kunder på autopilot i 10 år fra nu?

 

Du vælger selv dine drømmekunder

Noget af det fedeste ved SEO er at der er frit valg på alle hylder, når det gælder kunderne. Noget af det vigtigste arbejde ligger i at finde ud af, hvad din idealkunde er. Herefter vil man så kigge på, hvad disse kunder søger på, og hvilket indhold du skal have på din hjemmeside, for at tiltrække disse kunder.

Det er faktisk ikke raketvidenskab – men du kan præcis styre retningen i din forretning ved at have en præcis strategi ifht. din drømmekunde.

 

Hvad koster det at få hjælp til markedsføring?

Vi tilpasser det efter dit behov, og det kommer meget an på din branche og hvor mange kunder, du vil nå. Hvis du selv er klar på at skrive tekster, og har en præcis målgruppe i et ikke alt for konkurrencepræget marked, så kommer vi afsted for 5.000 kr.

Vil du satse stort og tiltrække flere forskellige kunder, og er konkurrence høj, ja så skal der mere til. Det kan vi komme nærmere på den afklarende samtale.

Men husk: Hvad er det værd for dig at have et jævnt flow af drømmekunder, der selv ringer til dig de næste 10 år? Jeg kan garentere dig at hjælp til markedsføring er en god investering.

Få hjælp til markedsføring nu

Don’t Settle For Less

Er det nu, du skal investere i fremtiden og skabe et fundament, der giver dig ro i maven de næste mange år?

Er det nu, du skal ændre din strategi, så du i fremtiden ikke skal bruge så meget krudt på sociale medier?

Er det nu, du skal skabe mere luft i din forretning, så du kan bruge mere tid på dine kunder og mindre tid på markedsføring?

Kontakt mig nu

Skriv eller ring for at booke dit forløb allerede nu.

Du er naturligvis også meget velkommen til at kontakte mig, hvis du har yderligere spørgsmål.

Jeg glæder mig til at høre fra dig 🙂

 

Thor Online Markedsføring

Kystvej 26, 8500 Grenå

T: 51805496

E: hej@thor-online.dk